Ny se vasta ongelman lykkäsi. Mitä tähän kertoisin itsestäni. Tuntuu, että tuossa on kaikki päivityksessä kerrottu. Minulla kun nykyään ei paljon muuta ole kuin nämä ns. "leikit".

No kuitenkin tässä vähän lisää valaistusta profiiliini:

1. Asun Espoon Latokaskessa ja olen sairaseläkkeellä.

2. Minulla on mies, kissa; Villiina, josta olenkin kertonut kuvin ja sanoin blogissani sekä kuusi ihanaa lastenlasta., iältään 22v- 4v. Kolme poikaa ja kolme tyttöä.

3. Tykkään kovasti touhuta kaikenlaista ja minusta on kiva tavata kavereitani ja sukulaisiani. Olen myöskin ihan mahdoton höpöttämään, eli siis välillä ihan liiankin puhelias!

4. Käsityöt ja kaikenlainen askartelu ovat minulle ihan ehdoton henkireikä. En voi elää, jos en saa tehdä näitä juttujani, joita blogissakin näkyy. Nyt myös tämä blogin kirjoittaminen on ollut kovasti terapeuttista. Täältä löytyy niin ihania samanhenkisiä keskustelukavereita...

5. Tykkään myöskin touhuta puutarhassa. Toki tänä keväänä puutarhani meinaa tehdä lakon kukkimisen suhteen, kun en ole ehtinyt sinne oikein paneutua. Kellossa kun on niin vähän tunteja... Pitää välillä nukkuakin.

6 Liikkunta on myöskin mukavaa. Erityisen mieleistä on pyöräily. On ihanan vapauttava tunnelma, kun nousee pyörän selkään ja antaa ilmavirran käydä läpi ja pääsee kovaa...Kun olin työssä minulla oli työmatkaa 14 km yhteen suuntaan ja tuntui, ettei oikein herääkään, jos en ajanut sitä matkaa pyörällä.... keväästä syksyyn. Talvella en toki aja.

7. Pidän myöskin ruoanlaitosta, silloin kun saan tehdä sitä kaikessa rauhassa ilman kiirettä muihin hommiin ja saan tehdä sitä vähän isommalle joukolle kuin vain meille kahdelle. Leipomisessa olen taas ihan toivoton tumpelo nykyään. Johtuu varmaan siitä, etten enää niin välitä mistään makeasta.

Tässäpä näitä tunnustuksia tulikin jo ihan kerrakseen ja ainahan sitä jotain itsestään blogipäivityksissäkin kertoo.

Oikein kivaa ja touhukasta viikkoa kaikille ja SUURKIITOS KAIKILLE, KUN JAKSATTE KÄYDÄ KOMMENTOIMASSA.

Haliterveisin Pirjo