Tällä viikolla olin pitkästä aikaa kudonta-asemalla. Nyt kutomassa maton! Tämä on tehty luonnonvärisestä LP-pellavasta,luonnonvalkoisesta ontelokuteesta ja viininpunaisesta ontelokuteesta! Olen jostain syystä nyt ihastunut tuohon viininpunaiseen väriin. Tykkään laittaa sitä vähän joka paikkaan, mutta en paljoa kuitenkaan... Jostain syystä punainen väri  liikana ahdistaa... En oikein tiedä mikä siinä mahtaa olla...???

Tänään sitten aamulla soi puhelin ja kysyttiin olenko kotona. Minulle olisi lähetys Kainuusta. Ystävättäreni veli oli saapunut sieltä Espooseen ja hänellä oli minulle ystävättäreni lähettämä ämpäri täynnä survottuja puolukoita! Olin iki-onnellinen, sillä vaikka meidän lomapaikkojen väliä ei ole kuin noin 150 km, niin Kuhmossa oli puolukoita , mutta meidän perukoilla taas ei. Nyt on minunkin talveni pelastettu: Kiitos Helena ja Paavo!