Tänään olin sitten Martinsillassa myymässä käsitöitäni! Päivä oli tosi kiva ja aika meni nopeasti!  Tuntui, että kello tulin melkein liian nopeasti iltaan ja oli pakko lähteä kotiin. Myyntikin oli kohtalainen , kun ei mulla kovin suuria odotuksia ollutkaan! Ihmisten kanssa oli mukava rupatella ja kannustustakin sain! Ja vielä kiitos kaikille ystävilleni, jotka piipahtivat katsomassa, ostamassa ja kannustamassa! Olen siitä todella iloinen ja kiitollinen! 

Tästä tulikin mieleeni, että joskus aikoinaan, kun olin postissa töissä ja markkinoin siellä yhden joulunaluspäivän asiakaspuolella postimerkkejä ja muita postin tuotteita, oli sekin tosi kivaa! (hm... taidankin tykätä tästä myyntihommasta, mut nyt olen siihen jo liian vanha).

MUTTA ASIAAN:

Meinaan yrittää olla siellä Martinsillassa vielä huomennakin, jos vain saan olla! Ukkeli lupasi hoitaa siivouset ja kauppareissut.... Siellä on illalla muuten joulupukkikin....!!!!

Tulkaa hyvät ihmiset käymään ja moikkaamaan!