Sydämestäni kiitän teitä rakkaat blogiystäväni kaikesta saamastani tuesta. Tämä aika on  minulle ja perheelleni todella raskasta ! Olen häntä käynyt katsomassa joka päivä...Emme me paljoa puhu, ollaan vaan ja kuunnellaan radiota tai katsellaan televisiota. Osa kivuista on jo saatu kohtalaiseen hallintaan, mutta aina ilmestyy uusia kipukohtia.
Olen yrittänyt värkkäillä jotain kotona ja laitellut pihaakin, mutta se kommentoija nyt tällä hetkellä puuttuu terassiltamme...
Olen myös iltaisin,kun uni ei tule, virkkaillut vähän tällaista boleroa. Nyt tuleekin sitten
ETSINTÄKUULUTUS:
Löytyiskö joltakin tällasta Rose-mohair-lankaa kevään vihreänä. Ostaisin! En nimittäin ole saanut sitä mistään ja minä mokoma ostin sitä vain kaksi kerää, mutta eihän se hihoihin riittänyt. Ostin tämän joskus alkukeväästä Siwa-ruokakaupasta, mutta loppunuthan se on sieltä ja muualtakin...
Siis, jos jollakin on yksi ylimääräinen kerä tätä väriä, niin kertoisiko minulle....