Nyt kutsun teitä rakkaat blogiystäväni talkoisiin! Minulla on tällainen projekti kesken. Matto tekeillä valkoisesta muovista ja paalinarusta.! Ja paalinaru loppui tosi pahasti kesken. Pitäisi saada kudottua vielä kaksi metriä. Minulle oli luvassakin jo sitä, mutta se peruuntui ja olen yrittänyt saada sitä Agri-marketistakin. Paalinaru on sellaista muovista narua jota käytetään heinäpaalien sitomiseen. Ostaisin sitä pienenkin määrän, että saisin matostani edes jonkun pituisen. Jos joku tietäis ja vihjais mulle mistä saisin tätä!!!  Alkuun minun piti tehdä tämä matto paalinarusta ja videonauhasta,eli täyttä kierrätystä, mutta toivomuksesta kudonkin nyt tämän valkoisesta muovista ja sinisestä paalinarusta.





ps. tämä kudottu osa on tyttäreni tallin hevosille syötetyistä heinäpaaluista, mutta nyt siellä on paaleissa vain vaaleanpunaista narua!!!